Normal view MARC view ISBD view

MBA Marketing : Đổi mới tư duy chiến lược marketing để xác định và phân tích khách hàng mục tiêu / Yukihiro Makita ; Nga Diep dịch

By: Makita, Yukihito.
Contributor(s): Nga Diep [dịch].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Hà Nội : Dân trí ; 1980 Books, 2021Description: 394 tr. ; 21 cm.ISBN: 9786043148596.Subject(s): Marketing -- MBADDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Books Books Lê Quý Đôn
658.8 MA-Y (Browse shelf) Available 77511
Books Books Quang Trung
658.8 MA-Y (Browse shelf) Available 77509
Books Books Thành Thái
658.8 MA-Y (Browse shelf) Available 77510

Tự học MBA theo cách của người Nhật

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer