Normal view MARC view ISBD view

Chiến lược thương hiệu châu Á : con đường tạo dựng và phát triển các thương hiệu mạnh tại châu Á = Asian brand strategy / Martin Roll ; Bảo Bình dịch.

By: Roll, Martin.
Contributor(s): Bảo Bình [dịch].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Hà Nội : Công thương/AlphaBooks, 2015Description: 423 tr. : minh họa ; 21 cm.ISBN: 9786049311093.Subject(s): Chiến lược thương hiệu -- Châu ÁDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Books Books Lê Quý Đôn
658.8 RO-M (Browse shelf) Available 58788
Books Books Quang Trung
658.8 RO-M (Browse shelf) Available 66386
Books Books Thành Thái
658.8 RO-M (Browse shelf) Available 58789

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.