Tất cả khách hàng đều phi lý trí : để hiểu khách hàng nghĩ gì, cảm thấy như thế nào và giữ họ quay lại lần sau = All customers are irrational : understanding what they think, what they feel, and what keeps them coming back / William J. Cusick ; Bùi Thanh Hiền dịch.
By: Cusick, William J.
Contributor(s): Bùi, Thanh Hiền [dịch].
Material type: BookPublisher: Hà Nội : Dân trí, 2017Description: 265 tr. ; 21 cm.ISBN: 9786048838942.Subject(s): Consumers | Consumers -- AttitudesDDC classification: 658.834 2Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Books | Lê Quý Đôn | 658.834 2 CU-W (Browse shelf) | Available | 58400 | |
Books | Quang Trung | 658.834 2 CU-W (Browse shelf) | Available | 58401 |
Browsing Quang Trung Shelves Close shelf browser
658.834 2 BU-Q Hành vi người tiêu dùng : | 658.834 2 BU-Q Hành vi người tiêu dùng : | 658.834 2 BU-Q Hành vi người tiêu dùng : | 658.834 2 CU-W Tất cả khách hàng đều phi lý trí : | 658.834 2 Han Hành vi người tiêu dùng Việt Nam đối với hàng nội, hàng ngoại trong thời đại toàn cầu hóa : | 658.834 2 LE-D Marketing hệ não đồ : | 658.834 2 LE-D Marketing hệ não đồ : |
The bottom line : why customer experience really matters -- Your irrational customers : a look at how our brains work (and don't work) -- Brand promises : who or what are you, metaphorically speaking? -- Customer research : just what are your customers thinking? -- Prime time : how framing and context shape a customer's experience -- Irrational ain't stupid : the emotional component of high-end purchases -- A web of issues : online users know what they like, but they can't tell you -- Phoning it in : transform your phone interactions into powerful moments of truth -- Form or function : the power of emotional design -- Irrational employees : hire for emotion, train for skills -- Process this : tying it all together -- Getting started : three action steps you need to take first.
There are no comments for this item.