Normal view MARC view ISBD view

Triết lý xây dựng và phát triển thương hiệu / Đặng Xuân Nam, Nguyễn Hữu Tiến biên dịch.

By: Braun, Thom.
Contributor(s): Nguyễn Hữu Tiến [biên dịch.] | Đặng Xuân Nam [biên dịch.].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Hà Nội : Thống kê, 2004Description: 158 tr. ; 21 cm.DDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Books Books Quang Trung
658.8 BR-T (Browse shelf) Available 8796
Books Books Quang Trung
658.8 BR-T (Browse shelf) Available 8799
Books Books Quang Trung
658.8 BR-T (Browse shelf) Available 8797
Books Books Quang Trung
658.8 BR-T (Browse shelf) Available 8798

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.