Normal view MARC view ISBD view

Bí quyết thành công 100 thương hiệu hàng đầu thế giới = Brand royalty: How the world's top 100 brands thrive and survive / Matt Haig ; Thái Hùng Tâm, Hoàng Minh, Nguyễn Văn Phước tổng hợp và biên dịch.

By: Haig, Matt.
Contributor(s): Hoàng Minh [dịch.] | Nguyễn Văn Phước [dịch.] | Thái Hùng Tâm [dịch.].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Tp. Hồ Chí Minh : Tổng hợp Tp. Hồ Chí Minh, 2005Description: 529 tr. ; 21 cm.Subject(s): Thương hiệu -- Quản lýDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Books Books Quang Trung
658.8 HA-M (Browse shelf) Available 7430
Books Books Quang Trung
658.8 HA-M (Browse shelf) Available 7518
Books Books Quang Trung
658.8 HA-M (Browse shelf) Available 7431
Books Books Quang Trung
658.8 HA-M (Browse shelf) Available 7519
Books Books Quang Trung
658.8 HA-M (Browse shelf) Lost 7520
Books Books Thành Thái
658.8 HA-M (Browse shelf) Available 30648

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.