19 kênh thu hút khách hàng dành cho công ty khởi nghiệp = Traction : how any startup can achieve explosive customer growth / Gabriel Weinberg, Justin Mares ; Thảo Nguyên dịch.
By: Weinberg, Gabriel
.
Contributor(s): Mares, Justin
| Thảo Nguyên [dịch]
.
Material type: ![materialTypeLabel](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Lê Quý Đôn | 658.11 WE-G (Browse shelf) | Available | 65444 | |
![]() |
Quang Trung | 658.11 WE-G (Browse shelf) | Available | 65445 | |
![]() |
Quang Trung | 658.11 WE-G (Browse shelf) | Available | 65446 | |
![]() |
Quang Trung | 658.11 WE-G (Browse shelf) | Available | 60449 | |
![]() |
Thành Thái | 658.11 WE-G (Browse shelf) | Available | 60448 |
Browsing Quang Trung Shelves Close shelf browser
658.11 WA-N Thế lưỡng nan của các nhà sáng lập doanh nghiệp : | 658.11 WA-N Thế lưỡng nan của các nhà sáng lập doanh nghiệp : | 658.11 WE-G 19 kênh thu hút khách hàng dành cho công ty khởi nghiệp = | 658.11 WE-G 19 kênh thu hút khách hàng dành cho công ty khởi nghiệp = | 658.11 WE-G 19 kênh thu hút khách hàng dành cho công ty khởi nghiệp = | 658.11 WI-G Phụ nữ thông minh khởi nghiệp / | 658.11 WI-G Phụ nữ thông minh khởi nghiệp / |
Includes index.
Preface: Traction Trumps Everything -- Traction Channels -- Traction Thinking -- Bullseye -- Traction Testing -- Critical Path -- Targeting Blogs -- Publicity -- Unconventional PR -- Search Engine Marketing (SEM) -- Social and Display Ads -- Offline Ads -- Search Engine Optimization (SEO) -- Content Marketing -- Email Marketing -- Viral Marketing -- Engineering as Marketing -- Business Development (BD) -- Sales -- Affiliate Programs -- Existing Platforms -- Trade Shows -- Offline Events -- Speaking Engagements -- Community Building -- Acknowledgments -- Appendix: Midds Ring Tests -- Index.
"Most startups don't fail because they can't build a product. Most startups fail because they can't get traction, "--Amazon.com.
There are no comments for this item.