Normal view MARC view ISBD view

Marketing mối quan hệ và quản trị quan hệ khách hàng : lý thuyết và tình huống thực hành ứng dụng của các công ty Việt Nam / Lưu Đan Thọ, Lượng Văn Quốc

By: Lưu, Đan Thọ.
Contributor(s): Lượng, Văn Quốc.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Hà Nội : Tài chính, 2015Description: xxiv, 512 tr. : minh họa ; 20 cm.ISBN: 9786047913138.Subject(s): Marketing mối quan hệ -- Thực hànhDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Books Books Lê Quý Đôn
658.8 LU-T (Browse shelf) Available 57743
Books Books Quang Trung
658.8 LU-T (Browse shelf) Available 63658
Books Books Quang Trung
658.8 LU-T (Browse shelf) Available 63659
Books Books Quang Trung
658.8 LU-T (Browse shelf) Available 57745
Books Books Thành Thái
658.8 LU-T (Browse shelf) Available 57744

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer