Normal view MARC view ISBD view

100 phương pháp thực tiễn để cải thiện trải nghiệm khách hàng : đạt được sự tương tác từ đầu đến cuối của khách hàng trong một thế giới đa kênh = 100 practical ways to improve customer experience : achieve end-to-end customer engagement in a multi-channel world / Martin Newman, Malcolm McDonald ; Nguyễn Thu Uyên dịch.

By: Newman, Martin.
Contributor(s): McDonald, Malcolm | Nguyễn, Thu Uyên [dịch].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Thành phố Hồ Chí Minh : Tổng hợp TP.HCM, 2020Description: 423 tr. : bảng ; 23 cm.ISBN: 9786045868058.Other title: Một trăm phương pháp thực tiễn để cải thiện trải nghiệm khách hàng = One hundred practical ways to improve customer experience.Subject(s): Trải nghiệm khách hàngDDC classification: 658.812
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode Item holds
Books Books Lê Quý Đôn
658.812 NE-M (Browse shelf) Available 74382
Books Books Quang Trung
658.812 NE-M (Browse shelf) Available 74383
Books Books Quang Trung
658.812 NE-M (Browse shelf) Available 74384
Total holds: 0

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer