Tuyệt chiêu phòng chống rắc rối trên mạng cho doanh nghiệp = How to protect (or destroy) your reputation online : the essential guide to avoid digital damage, lock down your brand, and defend your business / John P. David ; Quế Chi dịch.
By: David, John P.
Contributor(s): Quế Chi [dịch].
Material type: BookPublisher: Hà Nội : Hồng Đức, 2018Description: 387 tr. ; 21 cm.ISBN: 9786048930288.Subject(s): Internet in public relations | Corporate image | Reputation | Social media | An toàn dữ liệu -- Quản trị kinh doanhDDC classification: 658.478Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Books | Lê Quý Đôn | 658.478 DA-J (Browse shelf) | Available | 65636 | |
Books | Quang Trung | 658.478 DA-J (Browse shelf) | Available | 65637 |
Browsing Quang Trung Shelves Close shelf browser
658.472 PH-C Sổ tay CEO - Quản trị "khủng bố" trực tuyến và xử lý khủng hoảng truyền thông hiệu quả / | 658.472 PH-C Sổ tay CEO - Phòng chống gián điệp trong doanh nghiệp / | 658.477 UL-R Effective Crisis Communication : | 658.478 DA-J Tuyệt chiêu phòng chống rắc rối trên mạng cho doanh nghiệp = | 658.500 76 TR-H Hỏi đáp về Logistics / | 658.500 952 HU-T Công cụ quản trị sản xuất của các doanh nghiệp Nhật Bản / | 658.500 952 HU-T Công cụ quản trị sản xuất của các doanh nghiệp Nhật Bản / |
The internet as judge, jury, and executioner -- Preventing and addressing online problems -- Policies and tools for business -- Understand and manage online review sites -- Build your reputation with ongoing marketing activities.
"With virtually nonexistent oversight, the internet can easily become the judge, jury, and executioner for anyone's reputation. Digital attacks and misinformation can cost you a job, a promotion, your marriage, even your business. Whether you've done something foolish yourself, are unfairly linked to another's misdeeds, or are simply the innocent victim of a third-party attack, most of us have no idea how to protect our online reputation. This book will show you how to: remove negative content from search results; react and respond to an online attack; understand and manage online review; and, use marketing strategies to both improve your online reputation and bolster your bottom line."--Publisher.
There are no comments for this item.